DIY // Thonet chair no.14

23/12/2014



 

Photos by: SAOSdesignI've been working hard last two weeks on my own Thonet chair and now I can finally say I love the end result. So for everyone who doesn't have money for new chair just like me, here is solution and maybe just in time for DIY now that holidays are coming.
First of all I had to get the chair and I got mine at flea market. And to ease my restoration I had to be careful in what condition the chair was. I was wary for the wood quality (bark beetle), wobbly legs and overall stability. After that I had to buy sand papers, wood filler, base color, enamel, matt varnish and then went to work.
1. Sand the whole chair with sandpaper (P60).
2. Fill in the holes from bark beetle with wood filler and sand again (P220).
3. Get the base color on the chair. (mine was white)
4. For better end result spray paint the whole chair with enamel (2 coats).
5. End the restoration with matt varnish for wood to get the expensive look (2 coats).

Have a peaceful and happy holidays and if you have time do some DIY. (;
_________
Zadnja dva tedna sem bila kar zaposlena s prenovo stola Thonet, sedaj pa lahko končno ponosno tudi povem da sem naravnost zaljubljena v končni rezultat.  Torej za vse ki ste bolj na suhem z denarjem kot jaz, tukaj je rešitev kako do ''dragega'' stola za malo denarja. V primeru da boste v prihodnjih dneh imeli veliko prostega časa je morda pravi čas za DIY med prazniki. (:
Prvo kot prvo potrebujete kupiti stol in sama sem ga kupila na vsem poznani spletni strani Bolha.com (če bi želeli Thonetov stol me kontaktirajte).  Za lažjo obnovo stola sem morala biti pozorna na stanje v katerem je stol. Pozorna sem bila predvsem na kvaliteto lesa (lubadar), majave noge in stabilnost. Po vsem tem sem seveda nakupila vse potrebne pripomočke kot so smirkovi papirji, kit za les (belinka), osnovna barva za les (Hellios - bel), emajl (črn), mat lak za les (aqua clou) nato pa se lotila dela.

1. Zbrusite celotno površino stola s smirkovim papirjem (P60).
2. S kitom za les zapolnite luknje, ki jih je povzročil lubadar in ponovno zbrusite vse površine (P220).
3. Prebarvajte stol z osnovno barvo (moja je bila bela).
4. Za boljši končni izdelek emajl nanašajte s pištolo za razprševanje barve (2 nanosa).
5. Zaključite obnovo z mat lakom za les za lepši in bolj naraven izgled (pištola + 2 nanosa). 
Imejte mirne in vesele praznike, če pa se pojavi kaj prostega časa ustvarite kak DIY. (; xo S.


0 komentarji:

Post a Comment

 

SAOSdesign © All rights reserved · Development by Blog Milk · Blogger