Anna Ławska.

22/08/2014


1 / 2 / 3 / 4 / SAOSdesign

It's been a week and I spend it in clouds (literally), in the meantime  I fell in love with Anna Ławska jewellery. I really don't give a lot on jewelry because I'm to lazy, but I was impressed by the inspiration for it. In her jewelry I see space even though in two-dimensional form. The shapes are strong and have strong story behind them and yet they are designed to seem very delicate and mysterious. That is why I was so impressed, because I find it awesome how space can be encountered daily wearing it around your neck, wrist or finger. Who wouldn't want such jewelry that conceals spaces for which only we know ?

As you can see the packaging has the same story as jewelry strong black with sophisticated shape and a bow. Hope you like it just as I do & if you do than I can do giveaway. What do you think yes or no?

Enjoy cloudy days as much as I am and have fun this weekend.
S.
_____

Minil je dober teden, ki sem ga preživela med oblaki (dobesedno) in se zaljubila v nakit Anne Ławske. Res da ne dam veliko na nakit ker sem preveč lena, vendar me je navdušila sama inspiracija zanj. Sama v njenem nakitu vidim prostor pa čeprav v dvodimenzionalni obliki. Same oblike so močne z močno sporočilnostjo a vendar so izdelane tako, da delujejo zelo delikatne in skrivnostne. Ravno zaradi tega me je tako navdušil, saj se mi zdi super kako lahko prostor s katerim se srečujem dnevno nosim okoli vratu, zapestja ali prsta. Kdo si nebi želel takega nakita, ki skriva v sebi prostore za katere vemo le mi sami?

Kot lahko vidite ima embalaža enako zgodbo kot nakit, močna črna s sofisticirano obliko in mašnico. Upam da vam je všeč tako kot je meni & če bo vsaj malo zanimanja lahko naredim giveaway. Kaj pravite ja ali ne?

Uživajte v oblačnih dneh tako kot jaz in imejte se fino čez vikend.
S.

0 komentarji:

Post a Comment

 

SAOSdesign © All rights reserved · Development by Blog Milk · Blogger