Robba.

18/05/2015


Photos: SAOSdesignA lot has been going on lately as all you guys following me on instagram already know. First, I must apologize for not letting you know what is new in Ljubljana, but I was visiting Netherlands for three weeks & lately I have really been working hard on my working practice report. (: And because I'm trying not to forget about you readers in this past week, I stopped at a new hip place in the center of Ljubljana even though I was in a hurry.
Robba is new bar-cafe-restaurant place that was designed by AKSL architects. It is located in city center close to Robba fountain so the design connection between the city's architecture and Robba's interior gives an even bigger impression on pedestrians passing by. The triangles in pattern (that are repetitive through out the bar) illustrate the Robba fountain which is a fountain of three rivers. I I must say that the color combo is a bit unusual, but it works well together and I like it. The industrial design elements give the whole space a fresh look. Some of you might noticed that there are some familiar designer chairs by known names like Rex Kralj & Hay.
Even though I was in a real hurry, I managed to take some great photos and the staff were really helpful and kind. They even prepared me a nice dessert, but unfortunately I had no time to try it. On that note, my last photo is their menu and next time I'll be visiting them I'll make some photos of great cocktails and food. (; Until then enjoy your week and smile!
_______

Pri meni se zadnje dni dogaja veliko, kar lahko vsi ki mi sledite na instagramu tudi vidite. Najprej se moram vsem opravičiti da vas ne obveščam o novih hip prostorih v Ljubljani, vendar sem zadnje tri tedne bila na Nizozemskem, poleg tega pa sem trdo delala tudi na svojem poročilu o delavni praksi. (: Moram priznati da vedno poskusim imeti vas bralce v mislih kadar se potepam po ulicah mesta in ravno pretekli teden sem se na hitro ustavila v novem čudovitem baru v centru Ljubljane kljub opravkom ki so me čakali.
Robba je novi bar-kavarna-restavracija, ki ga je oblikoval odličen par - AKSL arhitekti. Nahaja se v centru mesta blizu Robovega vodnjaka, tako je oblikovna povezanost med samim vodnjakom in notranjostjo bara še bolj očitna in pusti močan vtis na vse mimoidoče. Trikotniki, ki se pojavljajo oz. sestavljajo vzorec kateri je enoten skozi celoten bar ponazarjajo Robov vodnjak, ki je znan tudi kot vodnjak treh rek. Moram priznati da je barvna kombinacija nekoliko nenavadna a prijetna na pogled in meni presenetljivo zelo všečna. Z vsemi industrijskimi dodatki prostor deluje zelo sveže in lahko. Med drugim je opaziti tudi nekaj stolov poznanih oblikovalskih znamk kot je Rex Kralj in Hay.
Kljub temu da se mi je mudilo in nisem imela časa kot bi si želela sem uspela dobiti nekaj dobrih fotografij, vendar ne smem mimo dejstva da so bili prav vsi v Robbi tako prijazni in pripravni, da so mi celo pripravili sladico a žal nisem imela časa zanjo. Zato današnji post zaključujem s fotografijo njihovega menija in upam da se kmalu oglasim na odličnem koktajlu in hrani ter vam pokažem tudi to. Do takrat pa uživajte teden in smejte se!

xo S.



0 komentarji:

Post a Comment

 

SAOSdesign © All rights reserved · Development by Blog Milk · Blogger