GIVEAWAY | Hay scissors.

24/11/2014

Photos by: SAOSdesignTemperature zunaj se ohlajajo in nas tako opozarjajo da se bliža december in tako tudi Božič. Prejšnji teden sem končno sestavila svoj ožji izbor želja in se tako odločila za prvi giveaway! Kakor lansko leto se mi tudi letos zdi da so Hay škarje vsekakor čudovita pozornost za najbližje, ki pa niso samo za lovljenje prahu ampak so tudi zelo uporabne, zato jih tudi podarjam. (:

Če bi želeli imeti škarje zase ali za koga drugega v komentar napišite za kaj si jih želite oz. komu bi jih podarili?
Čas imate do nedelje 30.11.2014 do polnoči, v  ponedeljek pa objavim zmagovalca/ko. (; V komentar zapišite tudi mail preko katerega vas bom lahko kontaktirala.  
Veliko sreče in lep preostanek tedna!

xo S.

4 komentarji:

  1. Tele carske škarje rabim, ker sem ravno zgubil/založil svoje stare (krojaške od starih staršev) in bi mi zelo prav prišle. x anže

    ermencster@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Tele super kulske škarje bi z veseljem podarila sama sebi! :) Preprosto moram jih imeti, ker obožujem danski dizajn in se nebi čisto nič branila, če bi polepšale moj delovni kotiček.

    videc.janja@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Definitivno bi jih podarila kar sama sebi, ker sem čisto navdušena nad takšnim minimalističnim dizajnom! Poleg tega pa bi mi ravno sedaj koristile pri zavijanju daril, izdelavi voščilnic in pa seveda maket pri projektih :)

    tanja.kolsek@gmail.com

    ReplyDelete
  4. jaz bi jih mela, ker se poskušam držat načela, da morajo biti stvari uporabne in lepe hkrati. trenutno imam ene ne-preveč-lepe, ki bi itak hitro našle nov dom :)

    duckalicious.blog(at)gmail.com

    ReplyDelete

 

SAOSdesign © All rights reserved · Development by Blog Milk · Blogger